Sobotní bike do Žďárských vrchů.

16.03.2024 09:30

V týdnu jsem navrhnul delší projížďku a tak jsme se sešli v sobotu ve dvě hodiny tradičně i Ostrova. Petr, Luboš, Kapli a Rosťa. Trasu jsem poslal všem, ale postartu mi Luboš povídá, že jede podle navigace asi obráceně.

Chybička se vloudila. Stáhnul jsem si druhou variantu. V Bartoušově to Luboš nevydržel, nahrál si správnou trasu a pak už jsme jeli v pohodě do Přibyslavi a dále stoupáním na Račín. Pivo ani kafe nebylo.

Zasloužený sjezd do Polničky a k Velkému Dářku. Nějaká ta energie v tyčinkách (Kapli to podcenil jak se později ukázalo) a pokračujeme směr rybník Řeka. Dlouhý rovinatý terén až do Bílku po červené značce a bohužel proti větru.

Kapli byl už trošku vyšťaven a tak dostal nějaký ten povolený doping a pak se statečně držel až do Brodu.

Pivo tentokrát společné nebylo protože nebylo kam schovat v Naganu biky.

Krásných 76 km a cca 1000 výškových metrů. /Rosťa/

 

Já (Milan) jsem měl nakreslenou trasu na sobotní ráno, protože jsem potřeboval být odpoledne doma. Když jsem viděl Rosťův návrh, tak jsem se musel smát – protože to byly skoro stejný trasy. Takže po 9té vyrážím. Od Bartoušova do Ronova drobně mžilo a pak už bylo sluníčko. Na Řece jsem si chtěl dát pivko v nové klubovně, ale místní měli plné ruce s terénními úpravami u vstupu a tak po červené podle řeky dál. I mě začal foukat vítr. V Brodě jsem byl těsně před 14tou a tak jsem pozdravil Petra a Kapliho a pak rychlý studený bazén, oběd…. 77 km/1037 m=SK13,5. /Milan/